שאלות נפוצות

1.כיצד מבצעים הזמנה?

בכדי לבצע הזמנה, פשוט לחצו על פריט, בחרו את המידה ולחצו על ‘הוסף לסל’. אם מספר הפריט ידוע לכם, תוכלו להזין אותו בתיבת החיפוש או דרך אפשרות ה’קניה המהירה’. באפשרותכם גם לדפדף בין הקטגוריות שלנו באמצעות התפריטים שבראש הדף. כשסיימו את הקניות, פשוט לחצו על ‘לקופה’ בסל הקניות שלכם, לאחר מכן תוכלו לבחור את אמצעי התשלום שלכם ולהשלים את ההזמנה. אנו נשלח לכם דוא”ל אישור לכתובת הדוא”ל עמה נרשמתם ברגע שההזמנה שלכם תיקלט במערכת!

 

2. איך אדע מה המידה שלי?

רוב הדגמים שלנו מגיעים בוואן סייז (מידה אחת), המידות נעות בין 38-40, ניתן להביט בתמונת המוצר על הדוגמנית ולהעריך.

 

3. כיצד אדע שההזמנה שלי בוצעה?

אם אינכם בטוחים אם הזמנתכם התקבלה, אנא בדקו אם קיבלתם מאיתנו מייל לאישור ההזמנה. האישור אמור להישלח מייד בעת ביצוע ההזמנה( אנא בדקו גם את תיבת ‘ספאם’ או ‘קידומי-מכירות’). אם לא קיבלת הודעת אישור באימייל לאחר שעברה שעה, הודיע/י לנו ונבדוק זאת עבורך.

 

4. אזל המלאי של הפריט שלי, מה אפשר לעשות?

אם צפוי מלאי נוסף של פריט מסוים, תאריך משוער יופיע בתפריט הנפתח, למשל ‘הזמינו עכשיו למשלוח בעוד 1-2 שבועות’. לחלופין, למה שלא תבדקו את הפריטים החדשים שלנו?

 

5. באילו שיטות ניתן לשלם? שיטות התשלום הגמישות שלנו מאפשרות תשלום בכל הדרכים הבאות:

*פירוט דרכי תשלום(תמונה של ויזה וכו’)*

 

6. משלוח – זמני משלוח מרגע ביצוע ההזמנה –

המשלוח הינו עד 3 ימי עסקים מרגע אישור קבלת ההזמנה. האספקה בימי שישי וערבי חג עד השעה 13:00.

 

7. האם יש נקודות לאיסוף ההזמנות?

ניתן להזמין משלוח עד הבית או לחלופין להגיע אלינו לשואו-רום בימים א’-ה’ בין השעות 08:00-17:00 בבית פנורמה, דרך בן-צבי 84, תל-אביב.

 

8. יש לי בעיה עם המשלוח/ הפריט לא התקבל /חסר פריט בהזמנה /קיבלתי פריט לא נכון/ הפריט פגום.

אנו מצטערים מאוד לשמוע שקיבלתם פריט פגום. אם קיים בפריט פגם בולט בעת קבלתו, אנא צרו עמנו קשר ופרטו מה הפגם לפני שתחזירו את הפריט, כדי שנוכל לייעץ לכם כיצד להמשיך.